czwartek, 3 października 2013

[022-024] A light that never comes

Notka miała być o wiele wcześniej, ale jestem tak leniwa, że sobie tego nie wyobrażacie xD


Szablon z moim najukochańszym zespołem Linkin Park. Słuchałam ich i mnie natchnęło.


Przy tym szablonie przerzuciłam się (raczej już na stałe) na Adobe Photoshop CS3 (wcześniej miałam CS5). Chyba pierwszy szablon z kartami poziomymi, ale ogólnie bardzo mi się podoba.


W roli głównej Nina Dobrev, ale nie jestem z niego zadowolona. Może jednak komuś się spodoba.

Zaczynam przyjmować zamówienia, więc... pod tą notką przyjmę jedno zamówienie, tak na rozgrzewkę. Działam na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. Zamówienie musi być poprawnie złożone (regulamin się kłania).

11 komentarzy:

  1. Adres bloga - www.wyznania-biblioholiczki.blogspot.com
    Co ma się pojawić na szablonie - blog jest o książkach, a więc najlepiej aby szablon był w jakichś stonowanych kolorach, jak najbardziej minimalistyczny, w końcu to nie szablon jest głównym punktem a treść ;). Chciałabym, żeby szablon, więc jakieś zdjęcie, skupiało się właśnie na tematyce - na książkach. Gdybyś ewentualnie potrzebowała jakichś zdjęć albo miała pytanie, o ile zaakceptujesz zamówienie, to poniżej podaję kontakt ;)
    GG - 4672767
    e-Mail: papryczka.chili@poczta.fm
    Hasło - crash.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, a teraz na spokojnie mogę ocenić twoje szablony.

      22 - Śliczna kolorystyka, jasna i przejrzysta. Osobiście nie jestem jednak fanką takiego stylu szablonów, takiego układu. Super wygląda to, gdzie jest data i godzina, poza tym ładne są zaokrąglone ramki. Minus jest taki, że trochę mam wrażenie, że ten szablon jest taki... pusty.

      23 - Tutaj kolorystyka fajnie do siebie pracuje i to zdecydowanie jest bardziej mój układ, to znaczy taki, który bardziej do mnie przemawia. Interesująco wyglądają ramki u góry - autor, komentarze i data, chociaż nie jestem zwolenniczką tego, by jedno nachodziło na drugie. Co do minusów to trochę moim zdaniem strony się zlewają ze sobą i jakoś tak... nie pasuje mi kolor stopki. Czemu nie jest granatowy?

      24 - Chyba mój faworyt z tej notki, zwłaszcza jeśli chodzi o karty na szablonie. Jakoś mam słabość do szablonów z elementami kart do gry, bardzo mi się to podoba. Kolorystyka jakoś do mnie nie przemawia, natomiast wszystkie elementy jak najbardziej. Gdybyś tak do tego szablonu dała kolorystykę z 22 albo 23 szablonu to zdecydowanie w pełni podbiłby moje serce. Ale i tak nie jest źle ;)

      Usuń
    2. Zamówienie przyjęte, chociaż szablon z przedmiotem, a nie osobą może być dla mnie problemem ;D

      Usuń
    3. Ooo, dziękuję bardzo! :D Wierzę, że uda Ci się stworzyć cudo, zawsze możesz wykorzystać do tego zdjęcie osoby czytającej :D

      Usuń
    4. No to super ;D Na pewno skorzystam ;D

      Usuń
    5. Po prostu chodzi mi o motyw książki. :D. By szablon nie przygniótł treści. :D Więc jak znajdziesz zdjęcie osoby czytającej i będzie ci ono pasowało - jak najbardziej może tak być. :)

      Usuń
  2. Cudowny szablon z LP! Mój ulubieniec tej notki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon z Linkin Park? Oniemiałam z wrażenia na jego widok! On jest cudowny, zdecydowanie mój faworyt. Gdybym pisała o nich bloga z pewnością już bym go pobierała! Ech, niestety nie mam głowy do opowiadań o zespołach :(. Kolejny szablon, jest świetny, ale tego z LP nie pobije! Szablon 24 podbił moje serce, choć do pierwszego szablonu z tej notki mu brakuje. Coś czuję, że prędko nie zmienię faworyta, bo jest moim ulubionym szablonem.
    Pozdrawiam, życzę weny i pomysłów
    SM

    OdpowiedzUsuń
  4. Arrr! Wymiękłam. Muszę to zrobić, bo zaraz zwariuję! Gapię się na ten szablon pięć minut i toczę ze sobą bitwę na śmierć i życie! A obiecywałam sobie, że nie zmienię szablonu na blogu po tygodniu -,-. Niestety, a raczej stety, wymiękłam i pobieram szablon 24 na mojego bloga www.wilcza-corka.blogspot.com
    Zarówno button jak i link dodałam do zakładki Drogowskazy.
    Pozdrawiam
    SM

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę się zakochać w szablonach? Zwłaszcza w tym pierwszym z powodu kochanej paczki i drugim z powodu css i tej grafiki? Tak więc... Zakochuję się <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapewne uznasz mnie za wariatkę, ale... Muszę to zrobić. Z góry wyjaśnię taką ilość a nie inną. Tworzę na moim blogu podstrony z rasami, a że zmieniłam zamiar, pobieram te trzy szablony kolejno:
    http://bullylp.deviantart.com/art/Like-a-mirror-400682071 na www.wilcza-corka-rasy-glowne.blogspot.com
    http://bullylp.deviantart.com/art/Don-t-bring-me-back-to-life-400683595 na wilcza-corka-rasy-posrednie.blogspot.com
    i
    http://bullylp.deviantart.com/art/Forget-forever-400684116 na wilcza-corka-rasy-pomniejsze.blogspot.com
    Zarówno butony jak i linki są w zakładkach Drogowskazy.
    Pozdrawiam i liczę, że nie pogniewasz się za taką liczbę pobrań
    SM

    OdpowiedzUsuń