środa, 30 października 2013

[034-036] Życie - dożywotnia kara śmierci

Dopadł mnie kompletny leń i dlatego dzisiaj tylko trzy szablony wolne.

Zdjęcia: klik
Byłam w szoku, że wyszło mi coś takiego. Szablon dość skromny, ale mi się spodobał.


Hmm, myślę, że ten szablon też jest udany.


Skoro jutro Halloween, to zrobiłam coś mroczniejszego.

Pod tą notką nie przyjmuję zamówień
Do kolejnej notki, kochane hejtujące anonimki ;*

142 komentarze:

  1. nie podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy jest brzydki, a reszta takie sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej się stara

      Usuń
    2. Widocznie to nic nie daje

      Usuń
    3. A ty się przymknij!

      Usuń
    4. Rany dobija mnie kto tu wchodzi, a ty z dziwnym nickiem, moge używać słów jakie chce

      Usuń
    5. kurwa po chuja się wpierdalacie na tego bloga, jak wam się kurwa to, co ona robi, na co poświęca swój czas nie podoba? no ja pierdole, jak jesteście tacy mądrzy to sami zróbcie takie szablony i pochwalcie się w komentarzu z wielką chęcią się pośmiejemy i przy okazji zobaczymy czy umiecie lepiej czy tak naprawdę potraficie tylko hejtować a gówno zrobić.

      Usuń
    6. rany przywal se w łeb i używaj ładniejszych słów

      Usuń
    7. ja? ktoś inny tu sobie powinien przypierdolić łeb żeby w końcu zmądrzeć i nauczyć się szacunku do jakichkolwiek starań innego człowieka. Najwyższa pora żeby samemu się wychować jeśli ktoś inny nie potrafił tego zrobić, jebani hejterzy.
      Będę używała takich słów, jakie mi się podobają i gówno wam do tego, jasne?

      Usuń
    8. nie jasne, a ciemne. I ja szacunku do innych nie mam.

      Usuń
    9. Skoro ty nie masz do nikogo szacunku to nikt nie będzie ciebie szanował.

      Usuń
    10. a ja nie potrzebuje waszego szacunku. Mam go w dupie!

      Usuń
    11. To po cholerę tu piszesz? Weź wyjdź i oszczędź nam swojej obecności.

      Usuń
    12. Nawet nie wiecie, że dodajecie mi jedynie atrakcji

      Usuń
    13. zamknijcie ryje, mam z was beke i to jaką

      Usuń
    14. a nawet ty, drogi Anonimku nie zdajesz sobie sprawy, jaką dajesz mi atrakcję. Kłótnie z tobą? Najlepszy sposób na poprawienie humoru. Jeszcze tak bardzo żałosnej, może tak, popierdolonej osoby to nie spotkałam w necie. No cóż. Kozak w necie, pizda w świecie.

      Usuń
    15. wariatów nigdy za wiele

      Usuń
    16. idiots everywhere :)))))))))))))))))

      Usuń
    17. No sorry, ale można się z Ciebie polać, mój drogi/droga :D
      Tak bardzo, że musiałam przypierdolić osobie siedzącej obok mnie w brzuch, by się opanowała :D

      Usuń
    18. wow widze, że znasz angielski, ale lepiej naucz się go używać

      Usuń
    19. hahahahaha, Claire, hahahahaha, rozjebałaś mnie!

      Usuń
    20. boże dziecko się ryje, wiejcie ludzie będzie trzęsienie ziemi

      Usuń
    21. dla twojej wiadomości umiem używać i to zapewne lepiej od ciebie. Boże, skąd się biorą tacy ludzie jak ty. Współczuję szczerze twoim rodzicom. Nawet dobrze cię nie wychowali.

      Usuń
    22. Dzięki za nabijanie komentarzy i poprawienie humoru lol.

      Usuń
    23. dziecko? czy ty kurwa wiesz do kogo ty mówisz? ciebie to kurwa dzieckiem można nazwać, tylko dzieci nie potrafią się zachować i ty właśnie do nich należysz.

      Usuń
    24. wow jakie ty masz odzywki, nie no wręcz padłam...ze smiechu, nie myślałas może o graniu w kabarecie. Taką stukniętą dziewczyne, co widocznie nie potrafi zainwestowac w słownik, byłabyś idealna, albo na goblina

      Usuń
    25. Bijcie się w kisielu! xD

      Usuń
    26. sama się bij Bully!

      Usuń
    27. oj straszne, ale mi pocisnęłaś, normalnie zamknę się w sobie.

      Usuń
    28. w ironii nie jesteś najlepsza

      Usuń
    29. 'sama się bij Bully'? tylko na to cię stać? widzę, że nawet dobrze pocisnąć nie potrafisz a do kogoś tu o słowniku pierdolisz.

      Usuń
    30. Po co jej słownik, skoro wszystko jest dobrze napisane? Hahaha leżę i nie wstaję przez głupotę niektórych osób.

      Usuń
    31. Nieee, lepiej idź płakać w kącie, to na nich działa lepiej :D

      Usuń
    32. głupote? Rany taka parka z was, dwójka ludzi bez przyszłości, siedząca w internecie, a potem się dziwią, że nic nie widzą

      Usuń
    33. Wiecie co, dziewczyny? Skończmy tę rozmowę, bo nie warto z debilami rozmawiać :)

      Usuń
    34. Ja nie debil, ja menel

      Usuń
    35. Weźcie się, bo zaraz urodzę xD

      Usuń
    36. pewnie trolla

      Usuń
    37. Pewnie kogoś podobnego do Ciebie ;)

      Usuń
    38. SimpleHope widze, ze ze strachu usunęłaś komentarz

      Usuń
    39. naprawdę nie warto z tobą prowadzić rzadnej konwersacji. Twoje zachowanie świadczy o tym jak bardzo dziecinny/a jesteś.

      Usuń
    40. nie wiem jak to możliwe, widocznie nie słuchałaś na biologii

      Usuń
    41. ja się niczego nie boję, drogi Anonimku. Tobie to tylko wpierdolić i może w ten sposób nauczyć kultury, ale na takich ludzi to już raczej nie ma ratunku.

      Usuń
    42. O tym, że nie warto się z trollami puszczać?

      Usuń
    43. jestem ona, pwtórz za mną ONA. I może jestem dziecinna, ale co mi z tym huehue

      Usuń
    44. idź do chirurga, oni ci pomogą, może przestaną cię przezywać świnią

      Usuń
    45. Będę za tobą pwtórzać ile się da :D

      Usuń
    46. jesteś opóźniona CLARIE

      Usuń
    47. ale pocisnęłaś znowu, naucz się dobrze cisnąć a dopiero potem to rób, ok?

      Usuń
    48. Claire, gdybym mogła to wcisnęłabym "Lubię to" xD

      Usuń
    49. nic lepszego nie było?

      Usuń
    50. Sooo? A czemu?

      A jeśli chcesz, to wciskaj: https://www.facebook.com/pages/Szeptane-tajemnice/171873113018034

      Aahahahahahah :D

      Usuń
    51. Okeeeej, jesteście jebnięte

      Usuń
    52. Ja muszę wcisnąć coś swojego, bo nie wytrzymam xD
      Więc, anonimie, czekam na jakiś wycisk :D Pyskowanie się posypie...

      Usuń
    53. z toba? Nie dzięki, nie gadam z plebsem

      Usuń
    54. Gdzie ona jest?
      GDZIE JEST ANONIMKA?!

      Usuń
    55. No ale ja postanowiłam pogadać z debilem, więc wiesz :D

      Usuń
    56. mówiłam, że ja jestem menel!

      Usuń
    57. Debilem też jesteś, nie słyszałeś?

      Usuń
    58. Niezrównoważona, my wszystkie jesteśmy plebsami :D
      Amen.

      Usuń
    59. nie, a ty co niezrównoważona, wow jaki nick, aż mnie odrzuciło O.O

      Usuń
    60. Debilo-menel kontra plebsy! Szykujcie się na wielkie starcie!
      xDD

      Usuń
    61. Anonim to arystokrata, więc wiecie... Uważajcie lol xD

      Usuń
    62. Och, anonimie, jestem Ci taka wdzięczna, taka pochwała z Twoich ust ;') Mnie też odrzuciło, w kocu "Anonim"... to takie oryginalne <3

      Usuń
    63. wal się obojniaku

      Usuń
    64. Jaka riposta, mój Boru :D

      Usuń
    65. Zaglądałaś mi pod majty? Ale wiesz, ja naprawdę nic nie mam do homoseksualistów ;)

      Usuń
    66. Niezrównoważona, leżę na ziemi i kwiczę ze śmiechu jak zarzynana świnia xD

      Usuń
    67. Nie spać mi tu! Trzeba walczyć o zgwałcony honor!
      xDD

      Usuń
    68. Zgwałcony? Co? Kiedy? Gdzie? Jak? O której? xD
      Rockowa, składam Ci dzięki :D

      Usuń
    69. Ahahahahhahahaha :D
      Anonimka śpi ;c

      Usuń
    70. Coś czuję, że będę za nią tęsknić ;c

      Usuń
    71. ja wciąż tu jestem

      Usuń
    72. No to ja się bardzo cieszę xD

      Usuń
    73. Haloooooo, pani Anonimko, gdzie pani jest? ;///

      Usuń
    74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Kocham Haloween

    Weronika Gyzenda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :)
    Co to za chłopak na pierwszym szablonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale dodałam pod ikonką link profilu, gdzie znajduje się ta sesja :)

      Usuń
  5. Mnie się osobiście podoba najbardziej drugi szablon, chociaż pozostałe też są ładniutkie. Jednak coś mi w nich brakuje. Taki skromny css, ale mimo to ma coś w sobie :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha nie mogę z głupoty innych ludzi xD Trzeba im po prostu współczuć...
    Ostatni najlepszy, może głównie dlatego, że mroczny. Jednak bardzo podoba mi się ten drugi szablon, bo jest inny, jeszcze u Ciebie takiego nie spotkałam. :D
    Weny życzę i pozdrawiam! ;**
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż miałam rozrywkę :D
      Dziękuję ;*

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. najpierw piszesz, że są brzydkie a teraz jeden z nich pobierasz? o.O

      Usuń
    2. Też się właśnie trochę zdziwiłam. Jeśli pobierasz to podaj adres bloga, na którego wstawiasz szablon.

      Usuń
    3. już nie, jednak masz racje nie podoba mi się, poprostu szukałam czegoś związanego z Halloween

      Usuń
    4. W tym momencie zaryłam głową o biurko. Miałam nadzieję, że to Anonimka się odezwała.
      Już ci się nie podoba...? Szybko zmieniasz upodobania xDD. Najpierw ci się nie podoba, potem to pobierasz, a później piszesz, że ,,już nie". I gdzie tu sens? :))

      Usuń
    5. W tym momencie wybuchnęłam śmiechem xD

      Usuń
    6. Tak zmiennej osoby dawno nie widziałam.

      Usuń
    7. Ale na pewno jesteś kobietą?

      Usuń
    8. jak widac po profilowym, chyba jest. Zostawcie ją w spokoju

      Usuń
    9. Tak, skończmy już tę dyskusję.

      Usuń
  8. *facepalm* Co za ludzie są na tym świecie.. Wiesz, miałam zamiar pierwsza skomentować, ale jak zobaczyłam 94 komentarze to prawie zawału dostałam. xd Anonimek jest chyba chory psychicznie.
    Szablony świetne, jak zawsze. Najbardziej podobają mi się 1 i 2.
    Życzę weny.
    Eleine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Anonimka, a nie Anonimek, mamy to za NIĄ pwtórzać :D

      Usuń
    2. Haha xD Wyobraź sobie moja minę jak obserwowałam wczoraj co się tutaj dzieje xD
      Dziękuję :)
      Claire, rozwalasz mnie xD

      Usuń
    3. Dziękuję, czuję się mile połechtana :))

      Usuń
  9. I tym komentarzem właśnie dobiłam do setki xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. ahahahahahhahahahha, czytam teraz wszystkie komentarze pod tą notką i kwiczę ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam beke, najciekawsze są tu komentarze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty, Anonimko droga? :))

      Usuń
    2. No, zdziwiona nie jestem xDD

      Usuń
    3. rany, jesteście jakieś kurcze uprzedzone, widze, że blogerka tu jedynie obraża, a tak w ogóle do teraz nikt nie zrobił mojego szablonu.

      Usuń
    4. No i co za oburzenie :D
      Aahahahhahahhahahha, zazdrościsz nam? :D No cóż, biorąc pod uwagę to, że to ty tu spamujesz, uważam naturalnie, że to my obrażamy :))
      Całuski od Uprzedzonej Claire :))
      PS. Sorry, Clarie, zapomiałam :D

      Usuń
    5. a co wy myślicie, że co ja ta anonimka? Ciekawe dlaczego tak myślicie, do sądu z tym. Jedynie wyraziłam swoje zdanie, mam do tego prawo, ważna jest prawda

      Usuń
    6. Bosz. Umrę tu na miejscu.

      (*)

      Usuń
    7. nic lepszego nie mogło nam się przytrafić

      Usuń
    8. Twojego szablonu nie zrobiłam, bo złamałaś regulamin, o czym od razu ci napisałam, więc nie miej do mnie o to pretensji. Skoro ja obrażam to jak nazwiesz to co pisze anonim? Wyraziłaś opinię? Ok, wystarczy, nie musisz pisać kilkunastu komentarzy jak bardzo ci się nie podoba.

      Usuń
    9. nie złamałam regulaminu, poprostu napisałam, ,,znalazłabyś szablon na mojego bloga?", a ty się wnerwiłaś i powiedziałaś, że jest przekroczony limit zamówień, ale innym robiłaś

      Usuń
    10. Napisałam tylko, że "jak znaleźć?" czy coś takiego, bo nie wiedziałam o co ci chodzi i wcale się nie wnerwiłam tylko chciałam się upewnić, a innym zrobiłam, bo zmieścili się w limicie i złożyli zamówienia przed tobą.

      Usuń
    11. Po tobie jedynie pobierali szablony, specjalnie sprawdziłam. Chyba, że chodzi ci o to, że w kolejnej notce przyjmowałam następne zamówienia. Jeśli tak, to pod każdą notką piszę, ile przyjmę zamówień pod konkretnym postem. Tutaj złamałaś regulamin.

      Usuń
    12. a kiedy dodasz kolejny post, pod którym będzie można zamówić?

      Usuń
    13. Nie wiem. Na razie jakoś nie mam ochoty na robienie szablonów, a co dopiero zamówień. Nie chcę, żeby ludzie czekali nie wiadomo ile czasu, aż wreszcie ruszę tyłek i zrealizuję zamówienia.

      Usuń
  12. macie jakieś szablony z nagimi mężczyznami, albo kobietami?

    OdpowiedzUsuń
  13. a są w ogóle jakieś blogi szabloniarskie z tematyka pornograficzną?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się? Hahaha, ciekawe czemu? Po prostu mam dość użerania się z głupimi komentarzami. Jak ktoś chce głupio pisać to niech się zaloguje, proste.

      Usuń
  15. widzę, że ktoś tu się boi usuwając komentarze (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne szablony <3 Znaczy w sumie bardziej nagłówki czy jak to nazwać, bo CSS i wgl cała reszta dość skromna, ale może to tylko moje zdanie :D Drugi szczególnie mi się spodobał, nawet z tym skromnym CSS ;)
    A co do komentarzy - polew był niezły, kiedy to czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No niestety, Bully, ale tym razem jakoś tak twoje szablony nie zachwyciły mnie tak, jak do tej pory. Czegoś mi w nich, po prostu, brakuje, chociaż najładniejszy jest ten drugi szablon, mimo iż jakoś tak nie przypadły mi do gustu. Czegoś brakuje, a może to układ? Sama nie wiem. W każdym razie mam nadzieję, że kolejne szablony znowu będą mi się podobać tak, jak do tej pory (zwłaszcza ten, który zrobiłaś ostatnio dla mnie, bo się w nim zakochałam!).
    A anonimami to nie ma się co przejmować, zazdroszczą, jak ja, bo ja nawet najsłabszego graficznie szablonu bym wykonać nie potrafiła. :D
    Pozdrawiam i czekam na coś więcej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy weszłam i zobaczyłam liczbę komentarzy padłam. Kiedy je przeczytałam mój mózg doznał poważnego uszkodzenia. Leżałam i kwiczałam i płakałam za śmiechu. Nie ma co, anonim się popisał. A te riposty, te odpowiedzi. Naprawę zakrztusiłam się herbatą.
    Szablon numer jeden. WoW! Opadła mi kopara. Zazwyczaj nie mam dwóch ulubieńców, ale, mimo iż jest skromny, wchodzi na pierwsze miejsce wraz z Linkin Park.
    Szablon numer dwa. Jaki cudny! Od razu po zobaczeniu pokazałam go całej mojej klasie( byłam na informatyce) jednoznaczna opinia - Cudowny! Te kolory! Ech...
    Trzeci szablon, nie wiem czemu, ale jak go zobaczyłam zaczęłam się śmiać. Sorry za to, ale mam coś takiego, że jak widzę szkielet to albo wybucham piskiem, albo zaczynam się histerycznie śmiać, albo brechtam się jak wariatka. Okey, teraz przyjrzałam mu się dokładnie i muszę przyznać, że jest wspaniały. A cytat jest doskonały!
    Pozdrawiam
    dawna Szalona Marchewka
    Idril

    OdpowiedzUsuń